ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان

ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان

مولفه های فساد اداری
آسیب شناسی فساد اداری در ایران
عوامل موثر بر فساد اداری
عوامل موثر بر کاهش فساد اداری
فساد اداری سازمانهای دولتی
فساد اداری در سازمان های دولتی
عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری
عوامل موثر بر فساد اداری از دیدگاه کارکنان
پایان نامه فساد اداری
دانلود پایان نامه فساد اداری
پایان نامه در خصوص فساد اداری
پایان نامه در مورد فساد اداری

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد فساد اداری می باشد.که در آن به بررسی عوامل موثر بر فساد اداری از دیدگاه کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور اداره کل شرق تهران می پردازیم.جنبه جدید و نوع آوری تحقیق  این است که با توجه به اینکه پژوهشهای قبلی عوامل موثر برفساد اداری را به طور کلی (کل ادارات دولتی ) بررسی  کرده این پژوهش این عوامل را به صورت خرد و در سازمان خاصی  (سازمان امور مالیاتی ) مورد بررسی   قرار داده است.

 

 

ویتا تانزی صاحب نظر در مباحث فساد تعریف متفاوتی از فساد ارائه کرده است که آن را در چهارچوب فرآیند تصمیم گیری کارکنان وسیاستگذاران دولتی تبیین مینماید. او معتقد است که مسئول و کارگذاردولت هنگامی مرتکب فساد میشود که در اتخاذ تصمیمات اداری، تحت تاثیر منافع شخصی و شرایط خانوادگی و دلبستگی ههای  اجتماعی قرار گرفته  باشد. این تعریف درخصوص کشورهای در حال توسعه بیشتراز کشورهای صنعتی مصداق دارد،چرا که در این کشورها روابط اجتماعی و خانوادگی بسیار بالایی وجود داردو هرفرد موظف است تا درحد مقدور به خویشاوندان و نزدیکان خود کمک کند.(الوانی، 1380،ص 45)

 

 

 

مقدمه
کلیه سازمان ها به ویژه سازمان های موجود در کشور نیازمند جهشی عمده در افزایش کارآمدی بوده و بایستی زمینه فعالیت ها در سازمان ها به گونه ای فراهم شود که کارکنان و مدیران آنها با طیب خاطر تمامی تجربیات، توانایی ها و ظرفیت های خود را جهت اعتلای اهداف سازمانی به کار گیرند. این امر میسر نخواهد شد مگر آن که اصول و قواعد مربوط به رفتار شهروندی سازمانی شناسایی شده و بسترهای لازم برای پیاده سازی این گونه رفتارها فراهم گشته و زمینه بروز فساد ادرای به حداقل ممکن کاهش یابد.

 

 

 

می توان عنوان کرد که مفهوم فساد اداری را به اینصورت می توان عنوان نمود: پاداشی نامشروع است که برای ورود فرد متخلف به تخلف از وظیفه، تخصیص داده می شود. بطوریکه این پاداش، سوء استفاده از اختیارات دولتی را برای کسب منافع شخصی موجب می‌گردد.

 

 

 

 

در این تحقیق تلاش شده تا اثرگذاری عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر این مفهوم مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادات مدیریتی لازم ارائه گردد. جامعه آماری مورد بررسی در این پژوهش  شامل کارکنان اداره کل امور مالیاتی شرق تهران ، با پست های سازمانی معاون مدیر کل ، رئیس اداره امور مالیاتی ، رئیس گروه مالیاتی ، کارشناس ارشد مالیاتی ، کارشناس مالیاتی ،کارکنان ستادی و کارکنان هیات های حل اختلاف مالیاتی است. همچنین داده های جمع آوری شده و فرضیات تدوین شده در این تحقیق با استفاده از برخی تکنیک های آماری همچون رگرسیون و آزمون رتبه بندی فریدمن مورد تحلیل قرار گرفته اند. باتوجه به نتايج اين تحقيق و مطابقت آن با فوايد عيني به دست آمده در سازمانهاي بزرگ مي‌توان راهكارهاي مناسبي را به متولیان سازمان های دولتی و غیردولتی فعال در امور اداری و یا سازمان هایی مشابه ارائه داد. امید است نتایج و پیشنهادات ارائه شده در این تحقیق، به متولیان امر کمک کرده تا در ارتقا و بهبود سلامت نظام اداری کشور خود و بهبود عملکرد خود، به شیوه موثرتری گام بردارند. 

 

 

 

 

 

 
چکیده  
یکی از مهمترین عواملی که نظام اداری را تهدید می کند، فساد اداری است . هنگامی که وجود فساد اداری را در اداره یا سازمانی تائید می کنیم. معمولا به آن معناست که قانون به خوبی اجرا نمی شود یا به عبارتی ، اجرای قانون مورد سوء استفاده واقع می شود، تا افراد به اهداف سوء خودشان برسند.

 

 

این پژوهش با هدف بررسی عوامل موثر بر فساد اداری از دیدگاه کارکنان اداره کل شرق تهران انجام شد. در یک مطالعه توصیفی پیمایشی، کارکنان سازمان امور مالیاتی شرق تهران به عنوان جامعه آماری وارد مطالعه شدند، جامعه آماری درپژوهش حاضر شامل کارکنان با پست های سازمانی معاون مدیر کل ، رئیس اداره امور مالیاتی ، رئیس گروه مالیاتی ، کارشناس ارشد مالیاتی ، کارشناس مالیاتی ،کارکنان ستادی و کارکنان هیات های حل اختلاف مالیاتی است.

 

 

 

حجم جامعه آماری پژوهش مورد نظر، 485 نفر می باشد. از حیث تحصیلات مقاطع دیپلم تا  بالاتر در نظر گرفته شده است. تعداد نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، و با استفاده از فرمول کوکران  214  نفر بدست آمده است. پس از جمع آوری داده ها و اطلاعات ، و بررسی وتلخیص آن ها برای بررسی متغیرهای جمعیت شناختی از آمار توصیفی و برای بررسی فرضیه ها از آمار استنباطی استفاده شده است. از آنجا که ابزار جمع آوری اطلاعات در این پژوهش پرسش نامه محقق ساخته بوده، پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کزونباخ  8419/0 تعیین شد.

 

 

 

فرض نرمال بودن فرضیه ها با استفاده از آزمون کلموگروف – اسمیرنوف به اثبات رسید چون تمامی آماره ها بالای 0.05 است فرض نرمال بودن تایید می شود و با استفاده از روش تحليل رگرسيون به آزمون فرضيات تحقيق  پرداختیم. رگرسيون چندمتغيره يکي از پايه ها و اساس تحليل داده ها است و روابط بين داده هاي آماري را بطور آشکار نمايان مي کند. با توجه به نتایج آزمون رگرسیون، فرض صفر یعنی عدم ارتباط میان متغیرها برای تمامی فرضیه ها در سطح معنی داری 00/0 رد شده و تمامی فرضیات تایید می شوند. نتایج بررسی معناداری نشان مي‌دهد که روابط بين كليه متغيرهاي تحقیق مورد تأييد قرار گرفت همچنین نتایج رتبه بندی عوامل موثر بر بروز فساد اداری به وسیله آزمون میانگین رتبه ای فریدمن نشان داد که عوامل اقتصادی دارای بالاترین میزان رتبه بوده است. همچنین، همان‌طور كه در نتایج بدست آمده از آزمون رگرسیون مشاهده مي‌شود، فرضیات تخقیق مورد تائید می باشد، تأثير كلي عوامل اقتصادی بيشتر از ساير متغيرها بوده است. که توجه جدی مسولان را برای بهتر شدن وضعیت  اقتصادی کارکنان را که باعث جلوگیری از بروز فساد اداری می شود را می طلبد.

 

 

 

واژگان کلیدی:فساد اداری، سازمان امورمالیاتی، کارکنان، متغیر، عوامل اقتصادی

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چكيده    1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1-مقدمه    2
1-2-بیان مساله    3
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    4
1-4-مبانی نظری تحقیق    4
1-5- نوع آوری تحقیق    7
1-6-اهداف مشخص تحقیق    7
1-7- فرضیات تحقیق       7
1-8-تعریف متغیرها و مدل مفهومی    8
1-9-تعریف اصلاحات    9

 

فصل دوم: مروی بر تحقیقات انجام شده
2-1- مقدمه    11
2-2- مبانی نظری پژوهش    12
2-3-معرفی فساد اداری     13
2-4-سطوح فساد    14
2-5-انواع فساد    14
2-5-1-فساد سیاسی    15
2-5-2-فساد اقتصادی    15
2-5-3- فساد اداری یا سازمانی    16
2-6- تبیین علل موجبه فساد    19
2-6-1- رویکرد علمی     19
2-6-2- رویکرد تجربی    19
2-6-3- رویکرد ارزشی    19
2-6-4- رویکرد تطبیقی    19
2-7- تفاوت در دو جهان توسعه یافته و توسعه نیافته    19
2-8- سیاست هاس کلیدی در مبارزه با فساد    25
2-8-1-رقابت در ارائه خدمات دولتی    25
2-8-2-تشکیل نهادهای مستقل مبارزه با فساد    26
2-8-3-اقدامات بین المللی مبارزه با فساد    26
2-9-پیشینه پژوهش    27
2-9-1- پیشینه پژوهش در ایران      27
2-9-2- پیشینه تحقیقات خارجی    30
2-10-احتمال انجام تخلفات مالیاتی    38
2-11-آشنایی با سازمان امور مالیاتی    42
2-11-1-تشکیلات سازمان امور مالیاتی    42
2-11-1-1-نیروی انسانی    43
2-11-1-2-تعریف مالیات    46
2-11-1-3-بیانیه ماموریت سازمان امور مالیاتی    46
2-11-1-4-بیانیه جشم انداز سازمان امور مالیاتی    46
2-11-1-5-اهداف سازمان امور مالیاتی    46
2-11-2-وظایف سازمان امور مالیاتی    47
2-11-2-1-مالیات در ایران    49
2-11-3-اصول حاکم در یک نظام مالیاتی    49
2-11-3-1-ضرورتهای یک ساختار خوب مالیاتی    50
2-11-4-محورهای مهم اصلاح نظام مالیاتی    51
2-11-5-اقدامات اصلاحات اداری در نظام اداری    52
2-11-6-نگاهی به طرح جامع مالیاتی    53
2-11-7-اهداف طرح جامع مالیاتی    54
2-11-7-1-افزایش میزان رضایت مندی صاحبان منافع    54
2-11-7-2- کاهش هزینه های اجرایی عملیات مالیاتی    54
2-11-7-3- افزایش میزان رضایت مندی صاحبان منافع    55
2-11-8-روند شکل گیری طرح جامع مالیاتی    55

 

فصل سوم: مواد و روش ها
3-1- مقدمه    57
3-2- روش تحقیق    57
3-3-روش جمع آوری اطلاعات    58
3-4-متغییرهای تحقیق    58
3-5-مدل مفهومی تحقیق    58
3-6- ابزار اندازه گیری    59
3-6-1- روایی یا اعتبار    60
3-6-2-پایایی ابزار اندازه گیری    60
3-7-روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه    60
3-8-روش ها و ابزار تجزیه تحلیل    61

 

فصل چهارم: نتایج
4-1- مقدمه    62
4-2-توصیف داده ها    62
4-2-1-توزیع فراوانی نمونه آماری به تفکیک تحصیلات    63
4-2-2- توزیع فراوانی نمونه آماری به تفکیک جنسیت    64
4-2-3- توزیع فراوانی نمونه آماری به تفکیک نوع استخدام    65
4-2-4- توزیع فراوانی نمونه آماری به تفکیک نوع مسکن    66 
4-2-5- توزیع فراوانی نمونه آماری به تفکیک وضعیت تاهل    67 
4-2-6- توزیع فراوانی نمونه آماری به تفکیک سابقه کار    68 
4-3-تحلیل داده ها    69
4-3-1-آزمون فرض نرمال بودن داده ها    70
4-3-2-بررسی فرضیات تحقیق    70
4-3-2-1-آزمون رگرسیون    70
4-3-2-2-آزمون رتبه بندی فریدمن    73
4-3-3-جمع بندی    75

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه    76
5-2- نتايج    77
5-3-جمع بندی    79
5-4-پیشنهادها    80
5-5-پیشنهاداتي برای محققین آتی     81
5-6- محدودیت های تحقیق    82

منابع    83
پیوست ها    85
چکیده انگلیسی    88

 

 

 

 

فهرست جدول ها
جدول 1-1- خلاصه ای از تحقیقات انجام شده داخلی    6
جدول 1-2- خلاصه ای از تحقیقات انجام شده خارجی    7
جدول 2-1- شاخص احساس فساد 2010    21
جدول 2-2- شاخص احساس فساد 2011    22
جدول 2-3- شاخص احساس فساد 2012    23
جدول 2-4- شاخص احساس فساد 2013    24
جدول 2-5- آمار نیروی انسانی خارج شده از سازمان    43
جدول 3-2- بررسی پایایی پرسشنامه    60
جدول 4-1- توزیع فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به تفکیک تحصیلات    63
جدول 4-2- توزیع فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به تفکیک جنسیت    64
جدول 4-3- توزیع فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به تفکیک نوع استخدام    65
جدول 4-4- توزیع فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به تفکیک نوع مسکن    66
جدول 4-5- توزیع فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به تفکیک وضعیت تاهل    67
جدول 4-6- توزیع فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به تفکیک سابقه کار    68 
جدول 4-7- نتیجه آزمون کلموگروف-اسمیرنوف    70 
جدول 4-8- جدول Anova    71 
جدول 4-9- جدول coefficients     71 
جدول 4-10- تحلیل رگرسیون فرضیه اول    71 
جدول 4-11- جدول Anova    72 
جدول 4-12- جدول coefficients    72 
جدول 4-13- تحلیل رگرسیون فرضیه دوم    72 
جدول 4-14- جدول Anova    73 
 جدول 4-15- جدول coefficients    73 
جدول 4-16- تحلیل رگرسیون فرضیه سوم    73 
جدول 4-17- آزمون فریدمن    74
جدول 4-18- آزمون فریدمن بین متغیرهای موثر بر CRM    74

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1- مدل مفهومی پژوهش گذشته    6 
شکل 1-2- مدل مفهومی پژوهش گذشته    6
شکل 1-3- مدل مفهومی پژوهش     9
شکل 2-1- درصد نیروهای شاغل در سازمان به تفکیک مدرک تحصیلی    44
شکل 2-2- چارت سازمان امور مالیاتی    45
شکل 3-1- مدل مفهومی پژوهش    59

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 4-1- توزیع فراوانی به تفکیک تحصیلات    64
نمودار 4-2- توزیع فراوانی به تفکیک جنسیت    65
نمودار 4-3- توزیع فراوانی به تفکیک نوع استخدام    66
نمودار 4-4- توزیع فراوانی به تفکیک نوع مسکن    67
نمودار 4-5- توزیع فراوانی به تفکیک وضعیت تاهل    68
نمودار 4-6- توزیع فراوانی به تفکیک سابقه کاری    69

 

 

 

                       

 

شبکه های بیسیم حسگر WSN

شبکه های بیسیم حسگر WSN حسگر حسگر WSN شبکه حسگر بی‌سیم شبکه های بیسیم حسگر شبکه های WSN شبکه های وایرلس رفتن به سایت اصلی شبکه‌های بی‌سیم حسگر WSN   *پاورپوینت همین مقاله در قالب 15 اسلاید بصورت رایگان ضمیمه…

مقاله کامل نظریه برچسب زنی

مقاله کامل نظریه برچسب زنی نظریه برچسب زنی مقاله نظریه برچسب زنی محورهای اصلی نظریه برچسب زنی نظریه برچسب زنی در منابع اسلامی راهکارهای پیشگیری از برچسب زنی نظریه برچسب زنی در جرم شناسی نظریه برچسب زنی doc رفتار برچسب…

کامپوزیتهای زمینه آلومینیومی تقویت شده با زیرکن و اثر ساخت بر ریزساختار

کامپوزیتهای زمینه آلومینیومی تقویت شده با زیرکن و اثر ساخت بر ریزساختار انواع کامپوزیت ها کامپوزیتهای زمینه فلزی کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت های زمینه فلزی روش های تولید کامپوزیت زمینه فلزی روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی تولید کامپوزیت با…

کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان

کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان رفتن به سایت اصلی نمونه مقاله چکیده: سرطان یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است. درمانهای مرسوم، عوارض جانبی…

مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد

مبانی نظری بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی مبانی نظری تاثیر استرس بر میزان خطای…

پاورپوینت حقوق شهروندی

پاورپوینت حقوق شهروندی پاورپوینت،شهروندی،تکالیف،حقوق شهروندی رفتن به سایت اصلی شهروندی ارتباطی است که افراد را به یک حکومت مشخص پیوند می دهد و در نتیجه برای فرد و حکومت، حقوق و تکالیفی ایجاد می شود.

تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش

تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش مدیریت دانش مدیریت استراتژیک عوامل موفقیت فرهنگ سازمانی تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش دانلود مقاله تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش رفتن به سایت اصلی تاثیر مدیریت استراتژیک بر  مدیریت دانش   چکیده…

لزوم اجرایی کردن سیستم ABC در شرکتهای تولیدی

لزوم اجرایی کردن سیستم ABC در شرکتهای تولیدی سیستم هزینه یابی سنتی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت سیستم ABC در شرکتهای تولیدی لزوم اجرایی کردن سیستم ABC در شرکتهای تولیدی ضرورت پیاده سازی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازمان یادگیرنده

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازمان یادگیرنده مبانی نظری سازمان یادگیرنده پیشینه سازمان یادگیرنده دانلود مبانی نظری سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده ادبیات نظری سازمان یادگیرنده فصل دوم پایان نامه سازمان یادگیرنده مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده…

  • عوامل مؤثر بر برندسازی فضاهای عمومی، از طریق بررسی رابطه هویت و ارزش ویژه برند
  • عوامل مؤثر بر برندسازی فضاهای عمومی، از طریق بررسی رابطه هویت و ارزش ویژه برند برندسازی فضاهای عمومی، هویت و ارزش ویژه برند ، رضایت گردشگران، پیاده راه های شهری رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق با موضوع عوامل مؤثر…

  • نقش اخلاق در روابط زوجین
  • نقش اخلاق در روابط زوجین اخلاق خانواده روابط زوجین وظایف متقابل همسران دانلود مقاله نقش اخلاق در روابط زوجین خرید مقالات روانشناسی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و…

  • قاعده نفی غرر در قرارداد بیع از نگاه امام خمینی
  • قاعده نفی غرر در قرارداد بیع از نگاه امام خمینی نفی غرر نفی بیع غرری قاعده نفی غرر قاعده نفی غرر در معاملات قاعده فقهی نفی غرر به صورت مطلق نفی بیع غرری به صورت خاص دانلود مقاله کارشناسی ارشد…

  • ارائه ی یک الگوریتم جستجوی مبتنی بر روشهای مبنی برجمعیت در بهینه سازی ترکیبی
  • ارائه ی یک الگوریتم جستجوی مبتنی بر روشهای مبنی برجمعیت در بهینه سازی ترکیبی بهینه سازی ترکیبی روشهای مبنی برجمعیت الگوریتمهای جستجو مساله مسیریابی وسایل نقلیه الگوریتم جستجوی مبتنی بر روشهای مبنی برجمعیت ارائه ی یک الگوریتم جستجوی مبتنی بر…

  • شغل روزنامه نگاری
  • شغل روزنامه نگاری روزنامه روزنامه نگاری نظام آگهى در ایران دانلود مقاله شغل روزنامه نگاری روزنامه نگاران و مشكلات معیشتى پیچیدگى هاى نظام آگهى در ایران حقوق و‎ ‎امتیازهای روزنامه نگار همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • علل شکلگیری مطالبات معوق بانک صادرات و ارائه الگو برای وصول آن
  • علل شکلگیری مطالبات معوق بانک صادرات و ارائه الگو برای وصول آن مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک صادرات راهکارهایی برای بهبود وصول مطالبات شناسایی عوامل مطالبات…

  • بررسی تاثیر صورت سود و زیان بر تصمیم گیری سرمایه گذاران و به تبع آن بازده سرمایه گذاران و تغییرات بازده آنها
  • بررسی تاثیر صورت سود و زیان بر تصمیم گیری سرمایه گذاران و به تبع آن بازده سرمایه گذاران و تغییرات بازده آنها بازده سهام صورتهای مالی صورت سود و زیان بورس اوراق بهادار تهران رابطه اجزای صورت سود و زیان…

  • دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی ویرایش دوم
  • دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی ویرایش دوم پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی word پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی دانلود پرسشنامه افسردگی بک 21 سوالی اعتبار و پایایی پرسشنامه افسردگی بک روایی و پایایی پرسشنامه افسردگی بک نحوه نمره گذاری…

  • رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان
  • رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان تسهیم دانش عملکرد شغلی کارکنان رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان پایان نامه تسهیم دانش پایان نامه عملکرد شغلی کارکنان عوامل موثر بر عملکرد شغلی عوامل موثر بر تسهیم دانش تئوری های…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی
  • پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی پرسشنامه خدمات بانکداری پرسشنامه خدمات بانکداری اسلامی دانلود پرسشنامه خدمات بانکداری دانلود پرسشنامه خدمات بانکداری اسلامی پرسشنامه استاندارد خدمات بانکداری اسلامی پرسشنامه استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی 2 پیشینه تعهد سازمانی مبانی نظری تعهد سازمانی ادبیات نظری تعهد سازمانی چارچوب نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی پیشینه پژوهش تعهد سازمانی پیشینه داخلی تعهد سازمانی پیشینه خارجی تعهد سازمانی فصل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه سبک رهبری و رضایت شغلی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رابطه سبک رهبری و رضایت شغلی مبانی نظری تحقیق سبک رهبری دانلود مبانی نظری سبک رهبری دانلود پیشینه سبک رهبری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری مبانی نظری تحقیق رضایت شغلی دانلود مبانی نظری…

  • تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش
  • تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش مدیریت دانش مدیریت استراتژیک عوامل موفقیت فرهنگ سازمانی تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش دانلود مقاله تاثیر مدیریت استراتژیک بر مدیریت دانش رفتن به سایت اصلی تاثیر مدیریت استراتژیک بر  مدیریت دانش   چکیده…

  • پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات
  • پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات پرسشنامه بازاریابی اجتماعی پرسشنامه پیشبرد فروش پرسشنامه پیشبرد فروش محصولات پرسشنامه پیشبرد فروش محصولات سن ایچ رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات سن…

  • بررسی تاثیر اعمال هزینه اجتماعی آلاینده ها در شاخصهای اقتصادی نیروگاههای برق آبی
  • بررسی تاثیر اعمال هزینه اجتماعی آلاینده ها در شاخصهای اقتصادی نیروگاههای برق آبی ارزیابی اقتصادی نیروگاه برق آبی هزینه اجتماعی آلاینده ها روش تبدیل تعدیل شده بررسی تاثیر اعمال هزینه اجتماعی آلاینده ها در شاخصهای اقتصادی نیروگاههای برق آبی دانلود…

  • یك كمیتی از اصلاح سیاست: یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا
  • یك كمیتی از اصلاح سیاست: یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا مذاكرات شبیه‌سازی WTO دانلود مقاله یك كمیتی از اصلاح سیاست یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا خرید مقالات، کشاورزی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در…

  • پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار
  • پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار پاورپوینت آشنایی با تاریخچه آب انبار تاریخچه آب انبار انواع آب‌انبارها از نظر نوع عملكرد و اركان آب انبار در نواحي گرم و خشك آب انبار در نواحي كوهستاني آب انبار در شهر هاي…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ضمن خدمت مبانی نظری آموزش ضمن خدمت ادبیات نظری آموزش ضمن خدمت چارچوب نظری آموزش ضمن خدمت فصل دوم پایان نامه آموزش ضمن خدمت دانلود مبانی نظری آموزش ضمن خدمت پیشینه آموزش ضمن خدمت…

  • مبانی نظری امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها
  • مبانی نظری امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها پیاده سازی ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *