تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

پایان نامه سنجش نگرش اینترنتی
مدل سنجش نگرش اینترنتی
سنجش نگرش اینترنتی دانشجویان
پایان نامه نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت
سنجش نگرش افراد نسبت به اینترنت
اضطراب اینترنتی در دانشجویان
تاثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی

تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

 

 

 

 

 

چکیده 

 

امروزه استفاده از فناوری اطلاعات برای دستیابی به تحقیقات و اطلاعات جدید یک امر مهم و اساسی می‌باشد و افرادی که توانایی بیشتری را در جستجوگری و یافتن اطلاعات داشته-باشند، می توانند موفقیت بیشتری را در نوشتن تحقیقات علمی بدست آورند. از این رو، مهارت ها باید در بین دانشجویان به عنوان جویندگان علم، گسترش بیشتری یافته تا از اضطراب آن ها کاسته شود. باید توجه داشت که میزان کاربست اینترنت توسط دانشجویان به عنوان یک رسانه یادگیری، به نگرش آن ها به این ابزار بستگی دارد که در صورت نگرش مثبت نه تنها می تواند عملکرد و موفقیت تحصیلی دانشجویان را پیش بینی کند بلکه به اثربخشی آموزش اساتید نیز منجر می شود.

 

 به همین جهت آگاهی و شناخت از نگرش دانشجویان نسبت به کاربست اینترنت می تواند مبنای کلیدی برای طراحان و سیاستگذاران و برنامه ریزان آموزشی باشد که در دانشگاه ها تمایل به اجرای موفقیت آمیز آموزش‌های ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) در بافت آموزش سنتی دارند. بر همین اساس پژوهش حاضر به بررسی تأثیر دوره كارشناسی كتابداری و اطلاع رسانی بر نگرش دانشجویان كتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشكی اصفهان نسبت به اینترنت پرداخت که شامل چهار خرده مقیاس احساس خودکارآمدی، مفید دانستن اینترنت، اضطراب اینترنت و لذت‌بخش بودن اینترنت می باشد. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی- پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش شامل دو نمونه دانشجویان سال اول رشته کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان ورودی سال تحصیلی 1389-١٣90 و دانشجویان سال آخر رشته کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان ورودی سال تحصیلی 1386-١٣٨7 بوده که جمعاً 91 نفر است. 

 

در این پژوهش، با توجه به محدود بودن تعداد افراد جامعه آماری از روش سرشماری استفاده شد و کلیه افراد جامعه آماری مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه استاندارد “سنجش نگرش نسبت به اینترنت” برای پژوهش حقایق و همكاران بود که از طیف لیکرت بهره جویی شده است. این پرسشنامه مشتمل بر 40 سؤال و پنج سؤال جمعیت-شناختی می باشد. با توجه به چارچوب پژوهش، پرسشنامه از چهار بخش و با توجه به زمینه های موضوع مدلIAS مشتمل بر چهار خرده مقیاس احساس خودكارآمدی، مفید دانستن اینترنت، اضطراب اینترنت و لذت بخش بودن اینترنت تنظیم شده  که هر خرده مقیاس شامل 10 سؤال در طیف لیکرت پنج درجه ای می باشد. 

 

از فرمول آلفای کرونباخ برای تعیین پایایی مجدد استفاده شده که در نهایت ضریب آلفای کرونباخ برابر 96/0 محاسبه گردید. همچنین تعداد پاسخ نامه های دریافتی صحیح 79 عدد و نرخ بازگشت برابر 87 درصد بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (نظیر فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و از آمار استنباطی (نظیر آزمون کولموگروف- اسمیرنف، آزمون های t تک متغیره، آزمون لوین ، و تحلیل واریانس چند متغیره (مانوا)) استفاده شد. 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات پژوهش 

مقدمه 1

1-1- شرح و بیان مسأله پژوهشی 2

1-2- اهداف پژوهش 5

1-2-1-اهداف كلی 5

1-2-2- اهداف جزیی 5

1-3- اهمیت و ارزش پژوهش 5

1-4- کاربرد نتایج پژوهش 6

1-5- سؤال های پژوهش 7

1-6- تعریف اجزاء مسأله 7

1-6-1- استفاده از اینترنت 7

1-6-2- اضطراب 8

1-6-3- اضطراب رایانه 8

1-6-4- اینترنت 8

1-6-5- خودکارآمدی 9

1-6-6- سودمندی یا مفید بودن 9

1-6-7- لذت بردن 10

1-6-8- نگرش 10

1-7- جمع بندی 10

 

 

فصل دوم: پیشینه پژوهش

مقدمه 11

2-1- اینترنت چیست؟  12

2-1-1- اینترنت و اهمیت آن 12

2-2- پیدایش اینترنت 13

2-2-1- تاریخچه پیدایش اینترنت در جهان 14

2-2-2- تاریخچه اینترنت در ایران 15

2-3- اینترنت و جامعه اطلاعاتی 17

2-4- کاربردها و کارکردهای اینترنت 18

2-4-1- کاربردهای ارتباطی 18

2-4-2- کاربردهای اطلاع رسانی 19

2-4-3- کارکردهای اینترنت 20

2-5- محیط های اینترنت 20

2-6- میزان استفاده از اینترنت در جهان 21

2-6-1- گزراش رسمی درباره میزان کاربران اینترنت تا آغاز سال 2011 22

2-6-2- میزان استفاده از پست الکترونیکی  22

2-6-3-میزان استفاده از اینترنت در ایران  23

2-6-4- نوع کاربری ها در ایران 23

2-7- اضطراب 24

2-7-1- تعریف اضطراب و اختلالات اضطرابی  26

2-7-2- علایم اضطراب 27

2-7-3- علایم اضطراب از دیدگاه کاپلان و سادوک 28

2-8- اضطراب اینترنتی 28

2-8-1- تاریخچه اضطراب اینترنتی 29

2-8-2- تعریف اضطراب اینترنتی 29

2-9- نشانه های اضطراب اینترنتی در دانشجویان 30

2-10- میزان شیوع اضطراب رایانه و اینترنت 31

2-11- پیامدهای اضطراب رایانه و اینترنت در محیط کار و آموزش  32

2-12- لذت درک شده 32

2-13- سودمندی درک شده 33

2-14- خودکارآمدی  34

2-15- مروری بر مطالعات انجام شده 34

2-15-1- پژوهش‌های داخلی 34

2-15-2- پژوهش‌های خارجی 37

2-16- نتیجه گیری 39

2-17- جمع‌بندی 40

 

فصل سوم: روش پژوهش

مقدمه 41

3-1- روش پژوهش 42

3-2- جامعه آماری 42

3-3- روش و طرح نمونه گیری 43

3-4- حجم نمونه و روش محاسبه 43

3-5- ابزار گردآوری داده ها 43

3-5-1- روایی پرسشنامه 44

3-5-2- پایایی پرسشنامه 44

3-6- شیوه جمع آوری اطلاعات 45

3-7- روش های تجزیه و تحلیل داده ها 45

3-8- جمع‌بندی 46

 

فصل چهارم: تحلیل داده ها

مقدمه 47

4-1- بررسی ویژگی های جمعیت شناختی آزمودنی ها 48 

4-2- یافته های توصیفی 53

4-3- یافته‌های پژوهش 57

4-4- یافته های فرعی بر اساس ویژگی های جمعیت‌شناختی (جنسیت، وضعیت تأهل، دانشگاه، سن و سال تحصیلی) 64

4-4-1- یافته های فرعی بر اساس جنسیت  64

4-4-2- یافته های فرعی بر اساس وضعیت تأهل  65

4-4-3- یافته های فرعی بر اساس دانشگاه محل تحصیل  67

4-4-4- یافته های فرعی بر اساس سن 68

4-4-5- یافته های فرعی بر اساس سال تحصیلی 70

 

 

عنوان صفحه

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

مقدمه 72

5-1- خلاصه موضوع و روش ها 72

5-2- بحث و نتیجه گیری 73

5-3- محدودیت های تحقیق 77

5-4- پیشنهادات کاربردی 77

5-5- پیشنهادهایی جهت پژوهش های آینده 78

5-6- جمع بندی 79

پیوست 1 80

منابع و مآخذ 82

 

 

 

 

 

فهرست شكل‌ها

شكل 1-1: مدل سنجش نگرش اینترنتی 4

شكل 4-1. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس جنسیت 48

شكل 4-2. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس وضعیت تأهل 49

شكل 4-3. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس دانشگاه 50

شكل 4-4. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سن 51

شكل 4-5. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سال تحصیلی 52

 

 

 

فهرست جدول‌ها

جدول 2-1- میزان استفاده از اینترنت بر حسب مناطق جغرافیایی در سال 2010 21

جدول 2-2- میزان شیوع اضطراب رایانه و اینترنت 31

جدول 3-1- جامعه آماری پژوهش 43

جدول 3-2- تناظر سؤالات پرسشنامه با هر یک از پرسش های پژوهش 44

جدول 3-3- ضریب پایایی متغیرهای موجود در پرسشنامه 45

جدول 4-1- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس جنسیت 48

جدول 4-2- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس وضعیت تأهل 49

جدول 4-3- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس دانشگاه 50

جدول 4-4- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سن 51

جدول 4-5- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سال تحصیلی 52

جدول 4-6- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به اضطراب اینترنت  53

جدول 4-7- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به مفید بودن اینترنت  54

جدول 4-8- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به لذت‌بخش بودن اینترنت  55

جدول 4-9- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت  56

جدول 4-10- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به اضطراب اینترنتی با میانگین فرضی (3) 57

جدول 4-11- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به اضطراب اینترنتی با میانگین فرضی (3) 58

جدول 4-12- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به مفید بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 59

 

جدول 4-13- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به مفید بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 60

جدول 4-14- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به لذت‌بخش بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 61

جدول 4-15- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به لذت‌بخش بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 61

جدول 4-16- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت با میانگین فرضی (3) 62

جدول 4-17- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت با میانگین فرضی (3) 63

جدول 4-18- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس جنسیت 64

جدول 4-19- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 64

جدول 4-20- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس جنسیت 65

جدول 4-21- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره كارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس وضعیت تأهل 65

جدول 4-22-  نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 66

جدول 4-23- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس وضعیت تأهل 66

جدول 4-24- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس دانشگاه محل تحصیل 67

جدول 4-25- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 67

جدول 4-26- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس دانشگاه محل تحصیل 68

جدول 4-27- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سن 68

جدول 4-28- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 69

جدول 4-29- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سن 69

جدول 4-30- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سال تحصیلی 70

جدول 4-31- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 70

جدول 4-32- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سال تحصیلی 71

 

 

 

 

 

 

 

نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید

نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید اقسام خصوصیات تعزیر فردی کردن تقنینی مجازات ها تعزیر در قانون مجازات اسلامی مصادیق تعزیر در قانون مجازات جدید تعامل کیفرهای تعزیری با شخصیت مرتکب بررسی…

سیستم عامل اندروید

سیستم عامل اندروید دانلود پایان نامه و پروژه رشته کامپیوتر و آی تی سیستم عامل اندروید دانلود پایان نامه سیستم عامل اندروید دانلود پروژه سیستم عامل اندروید دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر دانلود پایان نامه کامپیوتر دانلود پروژه اندروید رفتن…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های فرزندپروری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های فرزندپروری مبانی نظری سبک های فرزندپروری دانلود مبانی نظری سبک های فرزندپروری پیشینه تحقیق سبک های فرزندپروری ادبیات نظری سبک های فرزندپروری فصل دوم پایان نامه سبک های فرزندپروری مبانی نظری و پیشینه…

مبانی،پیشینه و هزینه های ورشکستگی و نقش نسبتهای مالی در این بین

مبانی،پیشینه و هزینه های ورشکستگی و نقش نسبتهای مالی در این بین نسبتهای مالی ورشكستگی از دیدگاه نیوتن هزینه های ورشکستگی مبانی ورشکستگی نقش نسبتهای مالی در ورشکستگی تحقیقات انجام شده ورشکستگی در ایران دانلود پایان نامه ورشكستگی دانلود پایان…

بهسازی لرزه ای سلف سرویس مرکزی دانشگاه اصفهان

بهسازی لرزه ای سلف سرویس مرکزی دانشگاه اصفهان بهسازی لرزه ای بهسازی لرزه ای سازه ورق های FRP تقویت ستونها با ورقهای FRP بهسازی لرزه ای سلف سرویس مرکزی دانشگاه اصفهان رفتن به سایت اصلی بهسازی لرزه ای سلف سرویس…

آثار و نحوه انعقاد معاملات با حق استرداد و مقایسه آن با عقود مشابه در حقوق ایران و انگلیس

آثار و نحوه انعقاد معاملات با حق استرداد و مقایسه آن با عقود مشابه در حقوق ایران و انگلیس پایان نامه معاملات با حق استرداد معاملات با حق استرداد در حقوق ایران معاملات با حق استرداد در حقوق انگلیس مقایسه…

شرط عدم مسولیت در حقوق ایران

شرط عدم مسولیت در حقوق ایران جرم مسولیت شرط عدم مسئولیت دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

جزوه ریاضی پیشرفته (تبدیل انرژی)

جزوه ریاضی پیشرفته (تبدیل انرژی) جزوه ریاضی پیشرفته تبدیل انرژی رفتن به سایت اصلی جزوه ریاضی پیشرفته (تبدیل انرژی) دست نویس دانشجو از جلسات کلاس بصورت تایپ شده و مرتب به تعداد 54 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور…

هزینه کابل کشی

هزینه کابل کشی هزینه کابل کشی طراحی سیستم برق سیستم های برقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق برق فروش مقاله و تحقیق برق رفتن…

  • ارزیابی کاربرد خشونت و دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای مجاز و غیرمجاز
  • ارزیابی کاربرد خشونت و دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای مجاز و غیرمجاز خشونتهای مجاز خشونتهای غیرمجاز خشونت اجتماعی مبانی نظری خشونت ارزیابی کاربرد خشونت دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای مجاز دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای غیرمجاز رفتن به سایت اصلی…

  • ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی با نگاهی کارکردی در سازمان
  • ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی با نگاهی کارکردی در سازمان پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی پایان نامه تاثیر فرهنگ سازمانی مدل های فرهنگ سازمانی انواع مدل های فرهنگ سازمانی مدل های مختلف فرهنگ سازمانی مدل…

  • عناصر تشکیل دهنده جرم قاچاق انسان
  • عناصر تشکیل دهنده جرم قاچاق انسان تحقیق قاچاق پایان نامه قاچاق عناصر تشکیل دهنده قاچاق عناصر تشکیل دهنده بزه قاچاق انسان روشهای مختلف ارتکاب جرم قاچاق انسان عوامل موثر قاچاق اعمال در حکم قاچاق انسان رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • تعیین رضایت شغلی با توجه به نگرش به رشته تحصیلی خود و جو اخلاقی محیط کاری
  • تعیین رضایت شغلی با توجه به نگرش به رشته تحصیلی خود و جو اخلاقی محیط کاری رضایت شغلی تعیین رضایت شغلی نگرش به رشته تحصیلی جو اخلاقی محیط کاری ارتباط جو اخلاقی و نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان ارتباط…

  • یك كمیتی از اصلاح سیاست: یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا
  • یك كمیتی از اصلاح سیاست: یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا مذاكرات شبیه‌سازی WTO دانلود مقاله یك كمیتی از اصلاح سیاست یك مورد كاربردی دور مذاكرات كشاورزی اوروگوا خرید مقالات، کشاورزی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در…

  • دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی
  • دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی عضو مهاربندی و قاب تحلیل دینامیکی غیر خطی سکوهای ثابت فلزی دریایی المان تیرستون پس کمانشی الیافی تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی مبانی نظری مدیریت منابع انسانی پیشینه تحقیق مدیریت منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت منابع انسانی پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت منابع انسانی دانلود مبانی نظری مدیریت منابع انسانی…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو
  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات آزمون استخدامی…

  • پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان
  • پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا پروپوزال مدیریت استراتژیک منابع انسانی پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان…

  • آثار اعمال حق حبس و موجبات زوال آن
  • آثار اعمال حق حبس و موجبات زوال آن حق حبس مدنی اسقاط حق حبس آثار اعمال حق حبس شیوه اجرای حق حبس موجبات زوال حق حبس هزینه نگهداری از مال در دوره حبس تأثیر حجر حابس یا ورشکستگی او در…

  • پاورپوینت بررسی رنگ در معماری
  • پاورپوینت بررسی رنگ در معماری پاورپوینت بررسی رنگ در معماری بررسی رنگ در معماری رنگ در معماری مقاله بررسی رنگ در معماری تحقیق بررسی رنگ در معماری تناسب و تاسیر گذاری رنگ بر روند طراحی رنگ در معماری اسلامی رفتن…

  • ارتباط
  • ارتباط ارتباط هدف نهایی ارتباط اهمیت ارتباط عناصر تشکیل دهنده ارتباط فرستنده پیام گیرنده پیام کانالهای ارتباطی الگوی فرایند ارتباطات عناصر اصلی ارتباط انواع كانال های ارتباطی عناصر كلامی ارتباط عناصر غیر كلامی ارتباط انواع پیامهای غیر کلامی گوش دادن…

  • پاورپوینت مهارت كنترل خشم
  • پاورپوینت مهارت كنترل خشم پاورپوینت مهارت كنترل خشم تحقیق مهارت كنترل خشم مهارت كنترل خشم انواع پرخاشگری چه عواملی باعث بروز خشم می شوند مراحل خشم نشانه های برانگیختگی بدنی مرحله پس از خشم نشانه های جسمانی خشم روش های…

  • خرید، اعتبار و آثار دین در نظام بانکی در فقه و حقوق
  • خرید، اعتبار و آثار دین در نظام بانکی در فقه و حقوق خرید دین در فقه پایان نامه خرید دین خرید دین در حقوق بانکی ایران بررسی خرید دین در فقه امامیه خرید دین در بانکداری اسلامی خرید دین در…

  • ارزیابی مستندات حجاب
  • ارزیابی مستندات حجاب ارزیابی مستندات حجاب بررسی مستندات حجاب دانلود تحقیق مستندات حجاب تفسیر آیه حجاب حجاب در قرآن حجاب در روایات اهمیت حجاب در نظر حضرت فاطمه حجاب با رویکرد عقلایی و علمی رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق…

  • بررسی پیشینه و سرگذشت طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس
  • بررسی پیشینه و سرگذشت طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس طرحهای امنیتی منطقه خلیج فارس نظام امنیت ایرانی سیستم امنیتی خلیج فارس بررسی پیشینه و سرگذشت طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس مطالعه سیر تاریخی سیستمهای امنیتی تجربه شده در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کانون کنترل
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کانون کنترل مبانی نظری خودکنترلی دانلود مبانی نظری خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات نظری خودکنترلی فصل دوم پایان نامه خودکنترلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات و مبانی نظری خودکنترلی رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی و تشریح نظریه های شناخت اجتماعی از زیر مجموعه های نظریه های یادگیری
  • بررسی و تشریح نظریه های شناخت اجتماعی از زیر مجموعه های نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری تحقیق نظریه های یادگیری نظریه های شناخت اجتماعی تحقیق نظریه های شناخت اجتماعی مسایل یادگیری در انسان زمینه و پیشینه نظریه های یادگیری…

  • الزامات و محدوده پخش بار
  • الزامات و محدوده پخش بار پخش بار قضیه تونن شبكه قدرت بارهای شبكه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق برق رفتن به سایت اصلی الزامات…

  • موارد پیدایش حق حبس و شروط آن از دیدگاه حقوقی و فقهی
  • موارد پیدایش حق حبس و شروط آن از دیدگاه حقوقی و فقهی موجدات و محدوده ی حق حبس شروط حق حبس از دیدگاه فقهی شروط حق حبس از دیدگاه حقوقی موارد پیدایش حق حبس از دیدگاه فقهی موارد پیدایش حق…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *