مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هیجدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعاريف مديريت ارتباط با مشتري

متخصصان و نظریه پردازان هرکدام تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتري ارائه می دهند که می توان آن ها را در چهار گروه کلی با عناوین استراتژي، فناوري، فرآیند و سیستم اطلاعاتی طبقه بندي نمود.

 

 

 

برخی از تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان از دیدگاه نظریه پردازان مختلف به شرح زیر است [عباسی و ترکمنی 1389]:

 

   1- بخشی از استراتژي یک سازمان جهت شناسایی و راضی نگهداشتن مشتریان و تبدیل آن ها به مشتري دائمی می باشد. همچنین در راستاي مدیریت ارتباطات مشتري با شرکت و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، شرکت را یاري می نماید.

   2- مجموعه متدولوژي ها، فرآیندها، نرم افزارها و سیستم ها است که به موسسات و شرکت ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتري کمک می کند. 

   3- ایجاد و حفظ ارتباط شخصی با مشتریان سودآور سازمان از طریق استفاده مناسب از فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات. 

   4- یک فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتري، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتا ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعامل با آنان است.

   5- استراتژي جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوري فرآیندها و تمام فعالیت هاي کسب و کار را حول مشتري یکپارچه می سازد. 

 

 

 

 

الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
قبل از آن که بتوان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در شرکت یا سازمانی پیاده سازی کرد، لازم است قدم‏های زیر در شرکت یا سازمان برداشته شود [Tuzhilin 2012]:

    آشنایی با مفاهیم و نظریه‏های مشتری مداری و کشف اهمیت و جایگاه مشتری؛
    آشنایی با معیارهای کیفیت خدمات و ارتباط آن با مشتری ‏مداری؛
    شناسایی موانع و مشکلات موجود برای برقراری ارتباط با مشتریان؛
    مطرح نمودن راه‏حل‏هایی به منظور ارتقاء سطح مشتری‏ مداری؛
    شناسایی شرایط رقابتی و ارائه راه‏حل ها.

 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری راهبردي جامع و مشتمل بر فرآيند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است.  مدیریت ارتباط با مشتری از طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آن ها، نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هرچه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنان به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي است و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنان موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود.

 

 

زيرا مشتريان وفادار، مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد [طاهرپور کلانتری و طیبی طلوع 1389]. مديريت موثر ارتباط با مشتري سبب افزایش درآمد، شناخت فرصت هاي جدید، کاهش فرصت هاي از دست رفته، کاهش فرار مشتریان، ایجاد وفاداري در مشتري، بهبود خدمات به مشتریان، بهبود جلوه سازمان، کاهش هزینه ها، ذخیره اطلاعات سازمان، کاهش دوباره کاري هاي بازاریابی مي گردد [عباسی و ترکمنی 1389].

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- تعاريف مديريت ارتباط با مشتري    8
2-3- الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده سازي CRM    9
2-4- ايجاد فروشگاه مجازي    12
2-5- اهميت داده كاوي و وب كاوي در مديريت ارتباط با مشتريان    14
2-6- كاربردهاي داده كاوي و وب كاوي در مديريت ارتباط با مشتريان    15
2-7- مراحل وب كاوي در آماده سازي و تحليل داده ها    16
2-8- تكنيك هاي وب كاوي موثر در حوزه تجارت الكترونيك    17
2-8-1- قوانين انجمني    18
2-8-2- دسته بندي    19
2-8-3- خوشه بندي     19
3-2- مدل معرفي شده توسط ديان و داگلاس    22
3-2-1- تعريف تبعيض قيمت گذاري    23
3-2-2- معناي هزينه تغيير    24
3-3- روش معرفي شده توسط لي و فنگ    24
3-3-1- شخصي سازي سرويس    25
3-3-2- بهبود طراحي سايت    25
3-3-3- ارزيابي اثربخشي تبليغات    26
3-3-4- ياري رساندن به انتخاب نوع محصولات    26
3-4- شخصي سازي وب    27
3-5- سيستم هوشمند مديريت ارتباط با مشتري    28
3-6- روش Visual Web Log Miner    28
3-7- تحليل جريان هاي كليك    29
3-7-1- تحليل ترافيك    30
3-7-2- تحليل تجارت الكترونيك    30
3-8- روش هاي مشاهده اطلاعات كاربران    32
3-9- هوش تجاري    34
3-10- مديريت ارتباط با مشتريان الكترونيكي    36
3-11- مدل رفتاري مشتريان    39
3-12- وب سايت هاي انطباقي    41

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

بررسی جلبکهای سبز آبی منابع آبی

بررسی جلبکهای سبز آبی منابع آبی تیمار آبی دانلود پایان نامه سیانوفیت سموم آبی روشهای تیمار آبی دانلود پایان نامه سموم سیانوباكتر بررسی جلبکهای سبز آبی منابع آبی دانلود پایان نامه رشته آب دانلود پایان نامه مهندسی آب رفتن به…

آثار و نحوه انعقاد معاملات با حق استرداد و مقایسه آن با عقود مشابه در حقوق ایران و انگلیس

آثار و نحوه انعقاد معاملات با حق استرداد و مقایسه آن با عقود مشابه در حقوق ایران و انگلیس پایان نامه معاملات با حق استرداد معاملات با حق استرداد در حقوق ایران معاملات با حق استرداد در حقوق انگلیس مقایسه…

اصول اخلاقی معاصر در روزنامه نگاری و بررسی نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی

اصول اخلاقی معاصر در روزنامه نگاری و بررسی نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی اخلاق رسانه ای اصول اخلاقی روزنامه نگاری جرایم مطبوعاتی و رسانه ای نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رسانه…

پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان

پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان آزردگی از محل کار عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه رابطه آزردگی از محل کار و رفتار کارکنان پرسشنامه رابطه عملکرد و رفتار کارکنان استانداری استان مرکزی رفتن به…

پرسشنامه بررسی نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری

پرسشنامه بررسی نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه دانش مشتری پرسشنامه ایجاد دانش مشتری…

بررسی فقهی و حقوقی غرر در عقد بیع

بررسی فقهی و حقوقی غرر در عقد بیع مفهوم غرر مفهوم غرر در عقد بیع غرر در عقد بیع در فقه غرر در عقد بیع در حقوق ایران دانلود مقاله غرر در عقد بیع دانلود مقاله غرر در معامله بررسی…

عوامل و مولفه های رضایت زناشویی

عوامل و مولفه های رضایت زناشویی تعریف رضایت زناشویی نظریه های مربوط به رضایتمندی زناشویی نظریه های طبقه بندی ازدواج های بادوام نظریه مدل اجتماعی نای نظریه چرخه زندگی زناشویی نظریه عقلانی هیجانی الیس عوامل رضایت زناشویی مولفه های رضایت…

ویژگی ها و تحولات تزیینی معماری مسکونی

ویژگی ها و تحولات تزیینی معماری مسکونی تزئینات دوره قاجار تزئینات معماری دوره قاجار معماری قاجار خانه های دوره قاجار معماری دوره پهلوی زیبایی شناسی معماری بناهای ایران زیبایی شناسی معماری بناهای دوره قاجار ویژگی معماری خانه های دوره پهلوی…

مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه آبشستگی در ایران و جهان

مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه آبشستگی در ایران و جهان انواع آبشستگی از نظر بوجود آمدن انواع آبشستگی از نظر حمل رسوب مکانیزم آبشستگی در اطراف سازههای آبی روش های مطالعه و بررسی پدیده آبشستگی مطالعات آبشستگی پایه…

  • استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه در محیط های توزیع شده
  • استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه در محیط های توزیع شده مبتنی بر مولفه برنامه های کاربردی محیط های توزیع شده برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه گذاشتن برنامه های کاربردی مبتنی در محیط های توزیع شده دانلود پاورپوینت…

  • پرسشنامه سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان
  • پرسشنامه سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه چند عاملی رهبری پرسشنامه چند عاملی رهبری MLQ پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پرسشنامه سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش…

  • توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و نوآوری
  • توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و نوآوری مدیریت دانش توسعه سازمانی سازمان دانش محور اصلاح ساختار سازمانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و…

  • پاورپوینت بررسی تقریب فیلترها
  • پاورپوینت بررسی تقریب فیلترها پاورپوینت بررسی تقریب فیلترها پاورپوینت تقریب فیلترها جهت طراحی فیلترها ویژگی های تقریب ها مقایسه ی بین انواع تقریب ها ویژگی های تقریب ها تبدیلات فیلترها طراحی و تحقق فیلتر ها انواع فیلترها کاربردهای فیلتر های…

  • بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران
  • بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران دانلود پایان نامه آموزش از راه دور آموزش الکترونیکی دانلود پایان نامه آموزش از راه دور در ایران دانلود پایان نامه رشته مدیریت آموزشی بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران…

  • بررسی روند تولید و دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی
  • بررسی روند تولید و دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی نیروی انسانی ترکیب نیروی انسانی روند تولید نیروی انسانی دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی دانلود پایان نامه ترکیب نیروی انسانی بررسی روند تولید و دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی دانلود پایان…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات
  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان شرکت مخابرات رضایت شغلی توسعه منابع انسانی رضایت شغلی کارکنان رابطه توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان ارتباط توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارمندان دانلود فصل دوم…

  • بررسی كنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان
  • بررسی كنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان زن حقوق زن تبعیض علیه زنان كنوانسیون رفع تبعیض دانلود مقاله بررسی كنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان رفتن به سایت اصلی بررسی كنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان     مقدمه در سال 1972 م…

  • حقوق بیگانگان در اسناد بین المللی
  • حقوق بیگانگان در اسناد بین المللی قاچاق انسان پایان نامه قاچاق انسان پایان نامه مهاجرین غیرقانونی پایان نامه حقوق بیگانگان حقوق بیگانگان در تعهدات بین المللی دولتها حقوق قربانیان قاچاق انسان در تعهدات بین المللی دولتها حقوق مهاجرین غیر قانونی…

  • اصول مدیریت و پرورش گاو شیری
  • اصول مدیریت و پرورش گاو شیری دانلود پایان نامه گاو شیری پرورش گاو شیری دانلود پایان نامه اصول مدیریتی گاو شیری دانلود پایان نامه رشته کشاورزی اصول مدیریت و پرورش گاو شیری دانلود پایان نامه طرح گاوداری شیری نحوه پروار…

  • پاورپوینت کاربرد جی آی اس در طرح تفصیلی شهری
  • پاورپوینت کاربرد جی آی اس در طرح تفصیلی شهری پاورپوینت کاربرد جی آی اس در طرح تفصیلی شهری کاربرد جی آی اس در طرح تفصیلی شهری کاربرد جی آی اس تحقیق کاربرد جی آی اس در طرح تفصیلی شهری مقاله…

  • بررسی نتایج اندازه گیری و تجزیه و تحلیل صفات و مولفه های های فیزیولوژیکی رشد گندم
  • بررسی نتایج اندازه گیری و تجزیه و تحلیل صفات و مولفه های های فیزیولوژیکی رشد گندم مولفه های های فیزیولوژیکی رشد گندم صفات فیزیولوژیکی رشد گندم تجزیه و تحلیل مولفه های های فیزیولوژیکی رشد گندم تجزیه و تحلیل صفات فیزیولوژیکی…

  • بررسی همجنس گرایی در مکاتب و ادیان غیر توحیدی
  • بررسی همجنس گرایی در مکاتب و ادیان غیر توحیدی پایان نامه همجنسگرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی تحقیق در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه دین همجنس گرایی از نگاه مکاتب و ادیان رفتن به سایت اصلی این تحقیق در مورد…

  • بررسی نانوساختارهای کربنی
  • بررسی نانوساختارهای کربنی گرافن ترکیبات آلی ترکیبات کربنی صورتهای کربن نانوفیبرهای کربنی دانلود پایان نامه مهندسی شیمی بررسی نانوساختارهای کربنی دانلود پایان نامه رشته مهندسی شیمی دانلود پایان نامه شیمی دانلود پایان نامه رشته شیمی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو اخلاقی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو اخلاقی مبانی نظری جو اخلاقی ادبیات نظری جو اخلاقی چارچوب نظری جو اخلاقی فصل دوم پایان نامه جو اخلاقی دانلود مبانی نظری جو اخلاقی پیشینه جو اخلاقی پیشینه تحقیق جو اخلاقی پیشینه داخلی جو اخلاقی…

  • پاورپوینت آشنایی با ساختار داده ها در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی
  • پاورپوینت آشنایی با ساختار داده ها در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی پاورپوینت آشنایی با ساختار داده ها در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی آشنایی با ساختار داده ها در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی داده ها در سیستمهای اطلاعات جغرافیایی پاورپوینت ساختار داده ها در…

  • کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک
  • کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک سیستم مدیریت استراتژیک روش‌های نوین سنجش عملکرد سازمان‌ها كپلن و نورتون برنامه‌ریزی استراتژیک ارزیابی متوازن مدل ارزیابی متوازن کارت امتیازی متوازن رفتن به سایت اصلی کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان…

  • راهبردها و مدل های مدیریت دانش و بررسی چرخه و عوامل موثر بر آن
  • راهبردها و مدل های مدیریت دانش و بررسی چرخه و عوامل موثر بر آن پایان نامه مدیریت دانش راهبردهای مدیریت دانش مدیریت راهبردی دانش مدل راهبردی مدیریت دانش مقایسه مدلهای مدیریت دانش مدل های اصلی مدیریت دانش انواع مدل های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه هوش سازمانی مبانی نظری هوش سازمانی ادبیات نظری هوش سازمانی چارچوب نظری هوش سازمانی پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه پژوهش هوش سازمانی پیشینه داخلی هوش سازمانی پیشینه خارجی هوش سازمانی فصل دوم…

  • تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری
  • تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری مولفه های فساد اداری عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در سازمان های دولتی عوامل موثر بر فساد اداری…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *